grillning,yes

Ikväll blev det grillning, yees! Blev lite stressigt och hälften av köttet fick stekas, men annars vare naajs! Det blev gott iaf, jag tror att det mest berodde på min och Carros utomordentliga tändning av grillen. Haha, åt och sen blev det bråttom som inte blev så bråttom. Skulle iväg till fest som Fanny och co. ordnade i bilen fick vi veta att vi skulle visst till Skultorp istället. For till nån random-fest (fult uttryck men det finns inget som liksom säger det bättre... Haha!) där träffade vi på Ida mfl. mfl. Det tog ungefär fem minuter sen var vi ute därifrån. Skjutsade hem folket och jag och Carro hamnade hemma hos mig med en kopp te och snack till tusen! Det blev ett trevligt slut på kvällen i alla fall, och trevlig början sen i mitten blev det som det blev.

Måste nana nu, upp i ottan imorrn!






- Tänkte även slänga in en minnesgrej till Heath Ledger som skulle fyllt 30 idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0