No money!

Guuuuud vad jag vill åka utomlands eller. Helst till någon storstad, New York vore ju inte fel igen liksom. Okej, ständigt detta tjat om New York, men i lööve it okaay? Jaja, jag vill sy! Men på torsdag ska jag inskaffa mig en hel drös med tyger när jag och mormor åker till Katrinedal! Wiie, det blir najsigt. Synd bara att jag upptäkte att jag hade -62 kr på kontot! Hur är detta möjligt?! Men jag ska prata lite med mami så kanske jag får en slant. Dom är även skylldiga mig lite så jag klarar kanske denna månaden. Det värsta är bara att alla fyller verkligen år samtidigt nu! Men jag tror att jag har inskaffat till dom jag behöver nu tills nästa månad. Appropå det så är jag otroligt pepp på Volvofest på fredag, födelsedagsfest för Hanna och Ida! Wheey, det blir grymt!

Ha det så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0