Un peu de grammaire.

Jag sitter här just nu och har plockat upp mina kära läxböcker. Visst det är inte så mycket men bara att börja är ju för jävla jobbigt! Engelska-NP, writing på tisdag. Vilket jag känner på mig att det inte kommer att gå gallant precis. Sen är det franska med... Fast tro det eller ej, men det är ganska roligt. Har i alla fall något mini-prov av något slag på en massa grammatik och sånt i morgon. Det blir nog bra. Däremot är jag inte på jättebra humör, framförallt inte för att plugga. Jag sitter hellre här och kollar runt på lite inspiration till mina kommande syprojekt med just nu Queen i högtalarna. (Vilket får mig att sakna London.. Fjärde gången i höst?) Eller kollar några gamla avsnitt av Grey's för att komma på lite bättre humör. Men nejnej, här är det Le Passé Composé, L'imparfait och några härliga sidor med glosor som gäller. Om inte det får mig att må bättre så kanske en rad med härliga program framåt kvällen kan: Gossip Girl, Wipeout, Söndagsparty med Filip&Fredrik, alla på en rad. Wheey, jag hör vilket otroligt roligt liv det låter som att jag har. Men så är det, nu - franska. Bonne chance Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0