cykeltrip & kräftskiva

Kom i eftermiddags hem efter en helg ute på äventyr. I fredags morse pyste jag til Lucas där jag skulle möta folket vid 11, var självklart försenad och fick cykla som en galning.. När jag kom dit va ingen hemma.. Lucas-jäveln hade då däckat hos en kompis.. Jaja, vid typ 1-tiden kom vi iväg och började vår resa mot Unden. Det var en otroligt behaglig (bortsett från the pain jag hade i rumpan) som började segt med ett stopp på cirka 2 timmar på pizzerian i Tidan. Därefter körde vi på en bra bit och var efter mycket om och men framme vid Unden vid 10 på kvällen då. Där väntade färdiggrillade hamburgare, rappa kalja och flum till tusen.

Igår vaknade vi vid 1 då folket började anlända. Dagen spenderades på/vid sjön med bad och lite båt. Folket åkte sedan vattenskidor och grejer.. Senare började den traditionella kräftskivan. Körde lite lekar och så, åt och drack och körde fler lekar.. Lite mer spårade denna gång men som vanligt mycket underhållande. Efter att vi sedan gick en minst sagt flummig promenix till bron och hoppade så nalkades det korv, till Karins stora förtjusning. Även lite familjen Olsson hanns med innan vi slocknade i tältet.

Idag har det varit lite lugnare, vaknade i ett svettigt äckligt tält, badade och chillade lite. Sen styrde vi vår kosa hemåt. Jag, mami och Emma stannade i Vassbacken för lite glass och minigolf. Hem och somnade dirr! Nu är jag dock vaken igen :) Imorrn - Sommarland!

Puss på en bra helg :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0