matfestivalen

jag har haft två mycket trevliga dagar på matfestivalen. Igår var det lite smått förfestande med tjejerna från Hene-klassen. Detta uppskattas ALLTID! In till stan och träffade folk från alla håll och kanter. Kvällen slutade med Pim's med trevliga männsikor! Idag har jag vart på stan igen, med farmor :) och sen till skara och firade mormor&morfars 50åriga bröllopsdag, SÅ söta var dom! Hem och sen staden igen med återigen trevligt folk! Efter mycket om och men kom jag och en viss annan (fyllevonkis) hem i gott skick. Nu har jag spenderat två timmar med att snacka med en underbar maltaboy! Åh, saknar dom där två åren så otroligt i stunder som denna. Oh well, nu blir det kanske något Vänner avsnitt innan jag slocknar för ikväll!

Peace!



Kommentarer
Postat av: sk fyllevonkis

hahah fy fan :P Men ja, mycket trevligt! Vi borde ha en riktig heneklassträff också, med alla 9 som är bjudna ;)

2009-09-09 @ 16:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0