idiotfanskit

åh jag hatar bloggar. fan. jag känner som såhär: jag orkar inte hämta sladden och lägga över bilderna från min och jennies experience.. det kanske kommer en annan dag då jag är på bättre humör.

varför är det alltid så att saker och ting är så otroligt spännande när man inte kan få det.. sen när man får det spelar det liksom ingen roll längre. det gäller allt här i livet skulle jag vilja säga. just nu är det lite tvärt om. eller invecklat och idiotiskt är det. jag orkar inte bry mig. jag gjorde inte det förns jag fick reda på att ingenting lönade sig om man säger så. shiet vilka koder jag skriver i känner jag. men så är det ibland.. vill skriva, ändå inte. nu ska jag snart sova iaf, imorrn ska jag och denise bege oss till götet och ha det för jävla bra. och vi ska iaf höra U2. har för övrigt befunnit mig på mitt andra hem idag, sommarland. aaaargh! och sen träffat vänner från min kära klass. det va rätt gött faktist, lite mer glada miner och så.

nej men hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0