torsdag

Vi kan ju sammanfatta dom här två senaste dagarna som otroligt händelserika.. både på gott och ont. Men nu känns det bra iaf! På ett flertal sätt.. Hursomhelst, tack och förlåt!

Igår blev det fest.. Idag vaknade vi tidigt! Ner mot stan och chillat där en hel del, har sen gått hem med två cyklar, det va jobbigt. Ska nu dra mig ner mot stan iaf, till Carro. Världens grej hände även idag med ett par änder, tanter och poliser.. Okej världens grej va väl att ta i, men jag och Jennie var farcinerade. Men mer om detta senare.

Puss!

Kommentarer
Postat av: carolina.

Sv: Haha överaskning! :) det är ingen fara :D nästan roligt, vet inte vad du hade för dig när du sov egentligen ;P

2009-07-26 @ 11:20:17
URL: http://caarr.blogg.se/
Postat av: Jennie

jag är fortfarande sjukt farcinerad :D haha

2009-07-28 @ 15:46:08
Postat av: Jennie

jag är fortfarande farcinerad. haha :D

2009-07-28 @ 15:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0