Jobbjobbjobb & Jimmy Choo

Idag har jag jobbat lite med orienteringskartan, det går bra dethär och jag tjänar ju pengar på't! ;) Har även varit med på kick-off på Sommarland. Jag tror att detta kommer att bli bra med. Körde lite grejer först i grupper sen åkte vi Tranan (A) och sen åt korv och kollade på den legendariska vatten-showen! Haha, fick även träffa på folket jag kommer att spendera sommaren med, och det ser bra ut ;D Haha, nej men jo men aah.

Läste även (innan jag såg det på blogg.se:s förstasida) att Jimmy Choo designar skor och handväskor i en kollektion för H&M till hösten, roligtroligt! Har dock en känsla av att de grejer kommer att ta slut fort. Men ändå roligt att vi med relativt lite pengar också kan ha möjlighet till ett par Jimmy Choo:s, lite halvt iaf!


Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0