sommarland



Igår var jag tidigt uppe och hoppade för att fara iväg till Lager 157. Men vissa dissade oss och det blev ingenting med det. Jag behövde ju verkligen åka! Men imorgon istället. I all fall, när jag var lite halvsur ringde dom från Sommarland och frågade om jag kunde hoppa in och jobba. Jag ba: eeh. Jomenvisst. Så jag slängde mig i farmors bil och for dit och fick börja jobba direkt. Vid slänggungorna, farfarsbilarna Convoy och Röde Baronen. Det var faktist riktigt roligt och alla var verkligen jättetrevliga mot mig. Kulkul, idag när jag ringde för att anmäla mig till utbildningen jag ska få nästa onsdag fick jag reda på att dom ville anställa mig helt och fullt. Kul! Så nu ska jag alltså få ett schema som börjar gälla från och med juli. Så nu är jag glad! Ska dra mig hemåt från skolan nu och senare är det fotboll men det viktigaste är säsongsavslutningen av Grey's!  Dom dör, dom dör, dom dör!

Puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0