Glad Sofia!

Jag mår så bra just nu!! Hade en mysmysmys förfest hemma hos Therese mormor och morfar, tihih, med underbara vänner! Grillning och jordgubbar och så, sommar till tusen. Bara vädret som inte riktigt håller måtten. In till stan och träffade Sannie och in på Husaren (!) ååh, så kul! Resten av kvällen blev helt klart lyckad iaf!

Idag har jag vart trött och sur, men det finns väl ingen mer att skylla än mig själv. Amanda övertalade mig iaf att följa med till Gbg efter skolan med henne och Carro. Tur som sjutton att jag gjorde det. Förutom det fantastiska sällskapet så vad finner jag inte när jag kommer in på Weekday om inte tröjan med stort T! Så jag köpte två stycken på stört, bara för att dom är snyggaa! och billiga med! Hem till the city of my dreams och jag och Carro gick och fikade på Voda och begav oss sedan upp till Hanna Li och va där en halvtimme eller så sen hem.

Min helg har helt enkelt börjat gallant! Och jag slår vad om att den kommer att fortsätta bra med, med alla helgens härliga planer! Och även ett sommarlov som väntar inom kort...

Puss!

 
Är jag glad eller är jag glad? Ännu bättre att jag får reda på att mamma betalar ena som present till Emmi, men som troligtvis kommer att landa i min garderob ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0