Desperate Housewives!!

Uff, har just nu ont i hela kroppen! Har nämligen vart och tränat en sväng. Först en timmas gympa, sen 30 minuters ABS, och nu är jag bannemej trött! 
I alla fall, det var säsongspremiär av Desperate Housewives precis, det var efterlängtat! Mycket bra avsnitt med, creepy ;) Haha. Men nu måste jag faktist plugga allt det som jag skulle gjort på dan, men som jag av någon anledning inte gjorde. Ushush, sen är det ju back to school imorrn, med en hejdundrans jobbig vecka.  

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Lindström

Förjävla bäst är det! Och förjävla snygg är hon, Eva Longoria! Haha :D

2009-03-04 @ 22:32:18
URL: http://ablondegirlsdiary.blogg.se/
Postat av: Te2

Fan va snygg hon är lr!!!!:D brunnet dessutom kan de bli bättre...

2009-03-05 @ 22:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0