Göteborg!

Hej&hå.

Ush! Jag hade skrivit massor och nu försvann hela skiten!
I alla fall, jag har inte haft tillgång till dator på min vistelse i Göteborg med mamma och det var skönt. Har alltså då inte kunnat skriva något, men vi har haft fullt upp. I fredags efter skolan tog jag och mamma tåget till Gbg då. Gick på bio på kvällen, en shopaholics bekännelser. Hade hört innan att den fått dåliga reviews men jag tyckte att den var riktigt underhållande!! Efter det kände jag även för första gången på länge att jag fått tillbaka suget på att shoppa! Igår var vi i alla fall på Tur-mässan. Fick med oss en hel drös med kataloger och broschyrer om resor och länder osv. Har riktigt ont i armen idag efter att burit med allt hem. Hursomhelst, senare gick vi runt i lite affärer och lite nya inköp blev det allt, och det var på tiden. Gött mos! Var och åt på en indisk resturang och hamnade brevid Skövde-folk! Idag har vi vart runt i lite affärer som vi missade igår och sen varit på Hagabadets spa och fått behandlingar, badat, relaxat och haft det urskönt! Tog tåget hem och sen har jag inte gjort mycket mer än att klippt sönder ett par leggings. Letade efter ett par och hittade några nästan identiska med dom jag just klippt sönder själv, och då är det ju bara för onödigt att slänga ut pengar på det! Händiga jag fixar det lätt som en plätt själv istället! ;) Tänkte kanske sätta på Gossip Girl avsnittet som jag missade tidigare ikväll med!

Jag har även fått tillbaka lusten att sy, men jag vet inte riktigt vad.. Förslag?

Tjingeling!



Ursäkta den usla kvalitén, men här ser man i alla fall på ett ungefär hur dom ser ut!

Kommentarer
Postat av: Sannababe

Du kan sy en ursnygg klänning till mig, jag är i behov av det! :D

2009-03-23 @ 09:53:35
Postat av: frida

haha caRRO har lagt skorstenbilderna i en speciell mapp sa hon hahaha xD du är så söööt!

2009-03-23 @ 11:30:50
URL: http://freeda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0