Grattis Annie!

 


Katastrof att Mangan vann där tyckte ju jag då.. Baloo liksom.. ? Laila och Tobias var ju allt så fina. Menmen, ännu en katastrof i omröstningen av Svenska folket. Och varje gång står det på löpsedlarna dagen efter att rösterna har räknats fel, att tv4 har gjort fel, att alla röster inte kom in osv osv osv. Jag tyckte i alla fall att det var synd.

Dessutom har våran dator pajat helt och hållet typ. Trist, man blir så isolerad, jag är verkligen beroende av datorn. Alltså inte typ msn, facebook och sånt. Men man använder ju verkligen datorn till allt. Jag saknar Kanal5.se. Okej, nej jag skojade.

I går hade jag en trevlig dag. Lite stressig, men det gick bra. Var och åt på Kryddan men Vonka, Hanna och Diana. Mycket mycket trevligt må jag säga! Sen till Matilda och sen vidare till Annie, som fyller år idag. GRATTIS ANNIEBOY! Mycket god mat och så.. Aningens stark kanske, haha. Nej, men det var gott. Kvällen fortsatte bra, kanske bättre för vissa, vem vet? ;) Earth-hour var det med! Och självklart skulle det släckas. Såg hur hela staden blev mörk, cooolt. Däremot inte förns framåt nio-tiden. Är folk efterblivna? HALV nio var det meningen.

Kommentarer
Postat av: carolina

det var ju svin kul att han vann! :D haha

2009-03-29 @ 21:22:32
URL: http://caarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0