känslosam dag.

Idag har jag varit så otroligt trött på skolan, orkar ingenting! I alla fall, hem och bokade en tid för intervju på Skara Sommarland, för sommarjobb i sommar. Gud så mycket sommar det blev i den meningen, men jaja. Lite småroligt att jag fick komma dit, men sen får vi väl se hur det går. Kollade även på en hel del bilder och liknande från Malta med mamma, och ibland känns det som att det var så otroligt mycket lättare där, visst jag var en aning yngre, men ändå. Eller så är det bara så att jag främst kommer ihåg de bästa bitarna. Underbar tid i vilket fall. Var sedan iväg till farfars grav, 10 år sedan. Herregud vad tiden går! Nu lät jag som en gamal tant med, men det är helt sjukt. Även fast jag inte var så gamal så blev det känslosamt.

Puss,farfar!


Underbara Tower Road!

Kommentarer
Postat av: frida

jag ska också till sommarland på intervju! :P När sak du dit?? :D

2009-03-10 @ 17:20:11
URL: http://freeda.webbogg.se
Postat av: Vonka

Samma här, men jag ska bara vara med i poolgruppen i år ;) <3

2009-03-17 @ 15:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0