Panik

Herre min skapare! Jag har panik för en hel drös med saker just nu. Jag har verkligen inga kläder, det är riktigt hemskt. Och jag har inga pengar, eller joo men neej, eller äsh! Jag har i alla fall typ ingen inspiration just nu, har blivit helt off. Det är lite sorgligt. Dessutom har jag inget jobb och kan alltså inte heller få mer pengar. Och så vettifan vad jag ska göra i livet, seriöst det finns typ hur mycket som helst som jag vill göra efter studenten. Men det är ett bra tag kvar tills dess. Det är inte jättelångt kvar tills det är sommar i alla fall. Eller ett tag är det ju, men jaa. Och då hoppas vi på en varm och skön sommar med massor med äventyr. Bilsemester runt Sverige, upp till Norrland och grejer! Haha, okej kanske inte. Men en rolig sommar får vi hoppas på i alla fall. Men just nu är det inte alltför underbart här. Kallt, grått och blött, ush. Tur att man har trevliga vänner i alla faaall!!! :)

Kommentarer
Postat av: Lindström

Minsann minsann! Det är ömsesidigt, baby! :D

2009-03-16 @ 22:28:54
URL: http://ablondegirlsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0