Stockholm.

Just nu sitter jag och äter frukost: vaniljfil, Special-K och hallon, och det är smarrigt kan jag lova!! Måste verkligen börja göra mig iordning nu, för om cirka 40 minuter kommer Mattias och hämtar mig så åker jag, han, Viktor och troligtvis någon av Mattias kompisar till Stockholm :) Ska gå på koncert och kolla på John Legend, egentligen inte alls min typ av musik, men det är en kul grej, dessutom skulle mamma betala ;) Sitter även och läser på Kanal5.se såklart! Tvseriebloggen är inget att leka med! ;) i alla fall, måste rusa! Väntar även på iPoden som Emma tyckte att  hon kunde ta idag. Jag skulle ju inte klara mig utan den fyra timmar till Stockholm och fyra timmar hem igen, nejnej! Så nu är den påväg hem igen, det är bra! ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0