Ullared&freeport!

Bonjour mes amis!

Sent i fredags bestämde jag mig för att åka ner till farmor, Viktor och Ann till Varberg. Så i lördags morse hämtade morfar mig och skjutsade mig till resecentrum. Tog tåget till Göteborg och tro det eller ej men jag pluggade faktist matte! Bytte sedan och åkte vidare till Varberg. Träffade då Viktor och senare åkte vi allihop till Ullared! Haha, där hade jag kul och köpte en massa onödig skit, menmen. Det var ju billigt!!! Såg även en gubbe med strumbyxor och högklackad, dock ingen transvestit. I alla fall, sen gick vi ut och åt på Harry's och såg sedan melodifestivalen på hotellrummet.

Idag har vi åkt till Kungsbacka och Freeport och shoppat lite mer, en pälsjacka m.m. ;) Trevligt det med, vi åkte sedan hem, eller till Skultorp. Hämtade upp Sanna och hem och fixade iordning oss lite och sedan iväg till Jessica!! Mycket god mat och trevliga tjejer. Dansade en del, dock var det väl mest Sanna, Emma och jag, men kul hade vi! Blev en tidig kväll och skönt var väl det. Imorrn är det nämnligen Stockholm som gäller!!

Ha det!!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0