Friday

Helg, helg, helg. Riktigt rolig fredagkväll med Sanna, Emma, Fanny och Kajsa må jag säga!! :) Och Fanny och hennes tidning "Allt om bröllopet" mellan Victoria&Daniel med hör och häpna tillochmed en fin plansch att sätta på väggen! Haha, kul var det i alla fall.

Just nu fick jag en sån otrolig längtan efter New York! Eller jag längtar ju alltid tillbaks till USA, men just nu blev det så otroligt till just NYC!! :) Jag vill så gärna åka dit på sommaren. Och nu vill jag ha sommar med en massa roliga resor och äventyr. Vi får väl se vad som händer.. men en sak är att the best is yet to come som Bree så klokt säger! Nu ska jag nog allt ta och sätta på en bra film.

Peace out!

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0