fredag!

Hola!

Jag kom nyss hem fån Denise och jag är svintrött!!! Np i fysik A idag gick... ingen aning. Jag hatar ämnet i alla fall, och hoppas på G... Haha, seriöst. Fysik är inte riktigt min grej. Resten av dagen va soft, hade CAD och sen sista gympalektionen EVER, göööttmos! Sen var jag och Wedin och tränade sen efter en timme eller två träffade vi klassen, eller delar av klassen på Helensgården och åt tacobuffé för 39:- Inte illa! Det var mycket trevligt, det bar sedan vidare av en sväng till Mäthie och sen Helena och underhöll oss med en boll... Hehe, nej men det var roligt. Efter mkt om och men hamnade jag, Denise, Therese, Wedin och Lill-B hemma hos Denise och hade det trevligt. Hem sen och nu sitter jag i min säng och dör av trötthet!

Aurevoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0