Grymt skoj kväll!

Helgen än så länge har vart bra, gjort allt möjligt, shoppat, kollat på fotboll o Axvall (?) och sytt (Y) men ikväll hade jag en gryyyymt skoj kväll!! Efter min sydag med farmor åkte jag och hämtade upp Carro och sen vidare till Memphis blablabla och hämtade Sanna, där skedde en incident med en flagga m.m. och jag var mindre glad på Säännie efter det! Till Fanny, där även Sofie och Amanda fanns, och grillade och greeejs, mycketmycket mysigt och gott och trevligt! Såg lite på Talang och 27 dresses, halvvägs genom filmen kom Denise och Hanna med. Senare tog dom med mig, Sanna och Carro på en tripp till Donken, yes. Där började galenskaperna, men kul hade vi. Åkte runt till Skultorp och sen halvvägs till stan sen Skultorp igen, sen stan, sen Hentorp, sen Skultorp igen och träffade på Anton, Anders och Bergström. Tihihi, skjuts sen hem av B och var nära på att se en brutal krock på hemvägen.. Skapade av ingen mindre än Denise Henningsson. Ojoj, rolig kväll har jag iallafall haft ! :)


Kommentarer
Postat av: Denise

tss ingen krock där ;D hetast var killarna vi skulle plocka upp på vägen, ojojoj inget att leka med asså, riktiga puddingar ;) FRIDAY NIGHT it´s gonna be alright <3

2009-05-25 @ 19:01:24
Postat av: Sofia!

krocken var iaf inte långt ifrån! yeeah denise! ;D snyggingar var dom såklart! och låten är grrreat!

2009-05-25 @ 19:53:10
URL: http://slundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0