helg..

Torsdag var det ju Valborg då...

Fredag spenderades mestadels ute i den underbara solen! Gaah, jag älskar detta väder!!!

Lördag spenderades även den en del i solen, åkte upp en sväng till farmor och ma, pa, Emma i Simsjön. Hem och fort som attans duscha och fixa mig och sen till Kvantum där jag träffade på Denise och Therese. Handlade lite och cyklade sedan till Matilda i Hentorp. Och Annie var där med såklart. Där grillades det och det spelades kubb och kort och en himla massa trevligt snack! Nu finally (!) har jag även sett på Hundtricket, haha. Och jaa, den var bra trots att den var svensk.

Söndag, jag ska alldeles strax bege mig ner mot staden och sedan träffa Amanda. Trevligt må jag säga! :) Borde även plugga franska till Nationella som är på tisdag.. Ush&fy

Och förövrigt måååste jag träna! ush.

Puss!

Kommentarer
Postat av: carolina

Hahah hörde om din gaykommentar sofia! :D hahaa men a roadtripp på onsdag är ett måste, då är det dunk som gäller :D

2009-05-04 @ 18:22:58
URL: http://caarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0