sooommar!

grymt skön och slapp söndag med sol och bad (!) uppe vid Simsjön med trevligt folk! Sånt gillas skarpt. Och det känns verkligen som att det är sommarlov, men tyvärr så har vi ju härlig skola imorgon igen! underbart... Men det är rätt slappt på lektionerna, fast vi har en hel del i veckan, men skit samma! För nu är vi ändå lediga och vädret är uunderbart! Och jag är röd på näsan, men annars mår jag finemang! För jävla gött med sol och bad iaf. Jag och Hanna var först i badet, grymt. Sedan fick jag även lov att ta ett ofrivilligt dopp till, vilket resulterade i att vissa blev nersandade, men det var roligt! Skön dag och skön helg. Gårdagen var toppen den med med grillning och grejs hemma hos Birkefeldt. Men nu ska jag dra mig och kolla på Gossip Girl ! (Y)
 


Förra sommaren, eller ungefär för
ett år sen. Lugg och grejs. När jag
och Denise rymde från gympan en
gång där då..






HA DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0