Gay eller icke gay..

Hihi, träffade Amanda igår och vi hade en riktigt trevlig eftermiddag må jag säga. Vi gjorde en hel del grejer, snackade viktigheter, åt förrätt, huvudrätt och efterrätt på Benidorm där Carro jobbade. Eller förrätten var godisbläckfiskar, huvudrätt - pizzasallad + bröd, efterrätt - godis-cola-flaskor. Mycket trevligt. Fick även syn på ett trevligt par som gick föbi utanför fönstret... Amanda tyckte det var jätteroligt och intressant att den enas väska var gul (...?). Jag la mer fokusen på om paret var ett gaypar eller inte. Han med väskan var defentift en man. Den andra var jag mer osäker på.. Jag tror han/hon hade bröst men även skägg och mustasch... knepigt, dessutom kommer jag aldrig få reda på svaret heller. Det känns lite surt.

Nu ska jag nog alldeles strax krypa till kojs och ladda inför franska-NP imorrnbitti. Wheey. Men jag kanske kollar ett avsnitt eller två av Sex and the City innan jag nanar.

Ha det!
 


Fy helvete vad jag blev sugen på en bläckis nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är HELT såld på de rosa små sakerna!!!! Så jävla gott! :D jag håller med helt, Beach-09 kan ju slänga sig i väggen! ^^

2009-05-07 @ 06:12:07
Postat av: frida

glömmde fylla i de där sakerna igen ^^ haha

2009-05-07 @ 06:12:43
URL: http://freeda.webbogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0