18



Jag tror allt att jag fyllde 18 i lördags. Hade grym dag med massa mys med mina nära och kära. Söndagen spenderades med halloweenfest. SÅ kul, jag hade the best time. Hoppas att andra kände lika dant. Nu är det i alla fall lov och det är inte helt fel. Fibes oh fibes! på Vatra på lördag, har biljetter? jaa :) Jag är liksom arton nu, det är inte helt fel kan jag säga. Nu bör jag dock sova lite. Är stressad som helvete igen, varför funkar inte mina planer som dom ska? Dessutom vill jag återigen uppleva känslan jag hade i New York. Och känslan jag hade i Paris. Och London, men det är ju snart.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Simon.M

grattis än en gång! tack så jätte mycket för barnkalaset!

2009-10-29 @ 23:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0