16:11 - IKEA

Igår for jag till Charlotte och IKEA, aka. heaven. hehe. Himla bra var det. Kändes precis som hemma.. Letade lite prylar och så men hittade inget direkt. Och jätte intresserad var jag kanske inte av det heller. Istället lockade matavdelningen mer. Och oj vilken matavdelening det var. Wiiieee. Om jag hade köpt allt jag velat hade det gått på flera hundra dollar. Stort var det och allt fanns! Utom lussekatter och saffran. :( men jag fick med mig en hel del andra grejer vill jag lova. 44 dollar gick det på, som ni vet om ni hänger på facebook. I alla fall, lite bilder här!
Efter lite julmust, pepparkakor och julkalender så avslutades kvällen med jobb och jag och grabben spelade xbox, såg film och åt.. chicken nuggets äkta gourmet. jag kunde inte hålla mig borta och gjorde mig därför även en sillmacka. hihi. Bästa blandningen av USA och Sverige? haha!
Blev lite mer pepparkakor och även glögg efter det och hade kände att pepparkakorna kanske blev aningens för många. Menmen, gott vare!
Pusshaajs!

Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
28.- It's never too late to resurrect the routine, just don't change it.


Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Vi var hos Carl och åt julbord i dag. I går Wrågården. kramar

2010-12-12 @ 22:45:21
Postat av: farmor ulla lundh.

hallå gumman det är länge sedan vi har nått varan sist vi pratades vid bröts det ju, efter det har jag försökt men har ej lyckast.allt väl hoppas jag, här er det vitt och kallt men bra. hälsningar från f, mor

2010-12-13 @ 19:47:05
Postat av: Malta-Lisa ;)

Ikea, utlandssvenskens bästa vän ;) Själv köpte jag på mig mat för ungefär samma summa när jag var där sist. Bara att gå runt och titta på alla namn på möblerna brukar hjälpa mot hemlängtan ;)

2010-12-14 @ 20:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0