21:07 - go jul.

jag har en kass julafton. vi firar inte och jag vill bara hem.. hela mammans släkt är här dom är trevliga men jag är inte en av dom. känner mig jätte ensam och vill som sagt bara hem. kul. verkligen. ser just inte fram emot imorgon då vårat julfirande börjar, gör faktiskt inte det. vad är det som säger att jag kommer att längta mindre hem då? just nu är jag bara trött på att hela tiden försöka vara med. vill bara vara med, utan att försöka. jag är trött på att vara någon jävla gäst i ett hus jag bor i. fast jag är inte ens gäst här. jag vet inte vad jag är. anställd?

hoppas ni hade en bra julafton i alla fall.

Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
- Never pose for a V.D. poster compaign
Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
36.- Never pose for a V.D. poster compaign


Kommentarer
Postat av: Ulrika

hoppa in i bilen och kom hit! Här är du alltid välkommen! :) GOD JUL! Hoppas den blir bättre i morgon :)

2010-12-25 @ 04:23:15
Postat av: mormor och morfar

Ta vara på de små glädjestunderna du kan hitta.Tex att solen skiner ute. Att du fick god mat.(För det fick du väl) Du är inte ensam. Vi finns ju, om än en liten bit bort. Vi är med dig hela dagen.

2010-12-25 @ 08:28:19
Postat av: Titte

Julen är förenat med så mycket, inte minst att vi ska vara tillsammans med familj och släkten, traditioner, förberedelser och förväntningar. Allt detta kan ju inte bli detsamma långt hemifrån. Det är ok att längta hem och att inte känna sig delaktig i ett firande som är långt ifrån våra traditioner. Tänk på att nu har både du och Jessica fixat det som är det svåraste med att vara borta, Juldagen kan bara bli bättre.

Många kramar!

2010-12-25 @ 08:35:35
Postat av: Ewa

2010-12-25 @ 09:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0