23:06 - three months

igår var det 3 månader sen jag kom till this country då va. TRE MÅNADER! 1/4 av min tid i USA har redan gått. Helt sjukt! Känns som att jag precis kom.. fast å andra sidan känns det som att jag har varit här i evigheter. Men jag har det bra! Självklart är det upp och ner, men så är det ju alltid med mig. Alltid. I alla fall, gjorde en liten lista på saker jag inte vet hur jag klarat mig utan tidigare! Here we go

Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
- Regina Falange and Ken Adams make great false names.
Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
29.- Regina Falange and Ken Adams make great false names.



Kommentarer
Postat av: Jessica

PBJ har varit min frukost de senaste månaderna, inte undra på att jag gå upp i vikt, men går liksom inte att motstå. Förstår vad du menar med torktummlare....funkar ej utan den.

Mycket bra lista btw :)

2010-12-15 @ 07:41:36
URL: http://jessicastromberg.blogg.se/
Postat av: Ewa

Tror du inte att jag försökt övertyga din mamma om hur bra det är att ha en torktumlare....

Förresten, hur ser du ut nu för tiden? Hoppas du tränar lika mycket som du äter ;)

2010-12-15 @ 14:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0