20:20 - and yet again, chirstmas is over.

Nu är julen över här. Alla miljoner människor som befann sig i huset har nästan åkt hem. Bara mormorn kvar och det är mystiskt tyst överallt. Jag är supernöjd med julen, verkligen! Det var precis så här jag ville ha det. En äkta amerikansk jul där jag bara var med. Julafton var ju jobbigt som jag har beskrivit tidigare, men resten har varit bra! Det har varit hysterisk julklappsöppning, massa mys, galna barn, tända brasor, besvikna barn och överlyckliga barn, massa folk och släktingar, massa skratt! det har även varit ett fiasko - ett familjebråk. Det hela känns otroligt amerikanskt och jag är glad att jag var en del av det. Nu blir det att testa nya xbox kinect och det nya spelet dance-blablabla med övriga familjen och mormorn. Det blev en bra jul trots allt, det blev det. Och snart är det nyår, det blir bra det med!
Tack & hej, puss & kram.

Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
- Never let a duck and chick near a foosball table
Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
38.- Never let a duck and chick near a foosball table


Kommentarer
Postat av: Ewa

Ett familjebråk...

Det hade du aldrig fått vara med om här hemma XD

Kul att det blev bra tillslut! Kram!

2010-12-28 @ 09:04:40
Postat av: mormor och morfar

Vilka minnen du får med dig hem. Kram!

2010-12-28 @ 09:26:07
Postat av: supercarl

Hejsan supersofia funkade x-box kinect bra?



Jag har inte sett "Transformers" skulle du rekomendera den?



Superhälsningar supercarl =D

2010-12-28 @ 12:41:09
Postat av: Sofia!

Ewa: neejdå, vi är ju för bra för sånt ;)

M&M: jaa, verkligen. jag är tacksam för det!

Supercarl: javisst, det funkade bra. Påminner mycket om wii fast utan kontroller. Transformers skulle jag INTE rekommendera. Fast jag gillar inte riktigt när det är overkligt, men du kanske skulle tycka att den är rätt så bra.. :)

2010-12-28 @ 17:03:38
URL: http://slundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0