23:12 - l'au pair super!

Idag har jag varit en bra au pair. Jag är stolt. Jag har tvättat allt som kan tänkas behöva tvättas, kläder, handdukar, lakan och såå. Jag har städat lite. Umgått med sjuke grabben som inte var så sjuk idag. Jag har lagat fin mat. hehe. Jag har gjort klart adventskalendrarna (äntligen, och med tanke på att killen var med när jag köpte alla presenterna så blev det inte riiktigt så bra som jag tänkt mig). Jag har hjälpt till med läxor på ett underhållande vis. Jag har haft sagostund. Jag har busat och låtit barnen vara uppe några minuter längre. Jag har skrattat som bara den och jag fick höra tjejen säga när hon ska sova: This is the best night ever! Åh, det var en bra kväll. Kalendrarna var uppskattade och jag var nöjd. Fast lite bättre hade dom ju kunnat vara.. ;) Ska ta en bild imörrn i dagsljus så ska ni få se the result så att säga. Jag har heller inte tyckt synd om mig själv och deppat ihop för att jag jobbar länge. Näe, en bra dag helt enkelt.
Nu Grey's.
Tack och bock, världen. Tack och bock!

Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
20.- Never let slip to a child that they are in fact adopted


Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Bra Sofia. Kul att få the result. Nu far vi till Stockholm. Kramar

2010-12-03 @ 05:53:42
URL: http://lundhemma.blggplatsen.se
Postat av: Mamma

Jag älskar dina blogg inlägg - nu blir min fredag bra. KRAM

2010-12-03 @ 08:10:59
Postat av: Ewa, Carl och Johan

Suverän bild!

2010-12-03 @ 22:34:58
Postat av: Vonka

Nu ska jag också kommentera som resten av släkten! Nu lät det typ som att jag var en del av släkten lundh och riktigt så är det ju inte. MEN jag läser din blogg och jag saknar dig. En kväll nyligen så fick jag bara sådär jätte lust att sitta och prata massa strunt med dig hela natten, då var det extra jobbigt att du inte var här ska jag säga. Det är förresten väldigt kul att läsa att du har det bra :)) PUSS

2010-12-05 @ 15:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0