10:11 - happy thanksgiving

Halli hallå.

Imorgon är det Thanksgiving och idag far vi iväg till South Carolina till mormorn för att fira detta. Spännande.. Har haft lite svårt att packa,vad har man på sig på Thanksgiving. Menmen, är nu redo för avfärd! Jag, mamman och tjejen. Och hunden tror jag, i vår bil. Massa ny musik på iPhonen gillas starkt! Aja. Kommer åter på lördag tror jag.
Btw. Hade jag en dröm att jag träffade Patrick Dempsey i natt. Det var trevligt.. Bara så ni vet.
Ha det!

Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
- Only in prision do they 'cup' whilst measuring for pants
Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
15.- Only in prision do they 'cup' whilst measuring for pants


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0