14:42 - besviken donken, besviken

Är lite sur.. Sitter och har en trevlig kaffe-stund med Carla så ringer pappan och säger att grabben ringde och grät för att han hade så ont i örat. Happ. Iväg och hämta honom på skolan då. Missade 2,5 h av ledighet. Eller jag är ju typ ledig nu med fast jag är ju fast i huset.. Hade miljoner saker jag var tvungen att åka runt och fixa idag. Gillas INTE!

Det jag tänkte komma till var ju nu McDonald's. Har inte varit där alls mycket för nee, det finns godare snabbmat (teriyaki kyckling macka på subway). Hur som. Killen var ju sjuk och hungrig så visst donken fick det bli. Han beställde en Angus Deluxe meny och jag en Ceasarsallad (hm..) Grabben i disken mumlade så inni norden varken jag eller killen hörde vad han sa. Himla irri! Iallafall, när vi kom hem visade det sig att killen inte fått några pommes och jag som beställde grillad kyckling fick friterad kyckling och dressingen fick jag inte med heller. På kvittot står det klar och tydligt allt vi skulle ha. Och som gräddet på moset var tomaterna ÄCKLIGA. Så himla besviken blev jag.
ne, bilden är inte min emma.
Så nu vet ni det. Nu ska jag göra ingenting tills vi ska hämta tjejen och fara till doktorn. blä på tråkig dag och tråkigt inlägg.

Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
18.- You should leave your synth keyboard in the 80s where it belongs.

Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
- You should leave your synth keyboard in the 80s where it belongs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0