22:34 - cupcakes och hp

Igår bakade vi cupcakes. Det var MYS. Lite julkänsla fast musiken vi lyssnade på var inte julmusik och bakverken var inget julgodis, pepparkakor eller lussekatter. Men vi hade kul och det var mys. Hihi.
Idag har jag haft en fin dag med träning, college-kurs-kik med Katja och Johanna och trevlig eftermiddag med xbox-spel och tv-tittande med the kids. Veckan går fort och snart är det fredag och DÅ VILL JAG GÅ PÅ HARRY POTTER!!!!!! Men folket är så otroligt sega.. blah. Nu ska jag se på HP and the half blood prince som är på tv:n. love.
den är så himla bra, jag kan icke sluta kollaaa! ah. galet är vad det är!


Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
- ''man bags'' AREN'T manly
Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
10.- ''Man bags'' AREN'T manly


Kommentarer
Postat av: mamma

Gättre än lussekatter tycker jag!

2010-11-18 @ 08:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0