08:39 - good morning. good.

Bra morgon, bra barn! Det är nog kaffet som gör det. En mega super duper stor Venti-Starre-kaffe kom min värdpappa med till mig imorse. Med tanke på att jag var segare än segast på att komma upp så satt denne finfint. 
Glömde vända på den. Ni får vända på hövvet istället..
Hörde från Katja att hon gjorde adventskalendrar igår. Detta ska vi försöka oss på i eftermiddag. Kan bli kul.. hehe.
Gillar även de två fina kommentarerna av Jessica och mormor&morfar. Speciellt när m&m skriver: Är basket roligare är basboll? (läs på svenska). Hihi, så söta! Men jaa, basket är mycket roligare, det är ju lite handboll över det hela. Taktiken och uppställningen på sätt och vis. Och lite reglerna med. Och det går fort! Inte som baseball (som de coola amerikanerna stavar det) som tar eeeevigheter.
Kom precis på att en videoblogg var länge sen.. Intresset verkar ju inte överdrivet så får se.
Puss på en bra start på denna dagen iaf! Och på er mina fans! Hehe


Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
- Never let a monkey near a TV remote.
Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
14.- Never let a monkey near a TV remote.



Kommentarer
Postat av: Ewa

Snälla, en videoblogg vore kul!

Din blogg är ju superbra. Man åker berg och dalbana med ditt humör... Tänk om man kunde ge en kram, när det känns som värst. Men som tur är kommer det ju bra stunder allt som oftast :)Här hemma skulle du inte vilja vara just nu med snöstorm!(eller nästan storm i alla fall) Många digitala kramar från moster!

2010-11-23 @ 22:01:01
Postat av: Ewa

En videoblogg vore superkul! Din blogg är jättebra. Man åker berg och dalbana med ditt humör... När det är som värst önskar man att man kunde ge dig en kram och när det är bra - då blir också jag lycklig:)

Jag kan bara säga att här hemma skulle du i alla fall inte vilja vara nu. Snöstorm! (eller nästan i alla fall)

Många digitala kramar från din moster.

2010-11-23 @ 22:09:46
Postat av: Ewa

Oj, nu blev det lite dubbelt...

2010-11-23 @ 22:22:33
Postat av: Carina

Ja du Ewa - det blev det visst. Kramar

2010-11-23 @ 22:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0