08:41 - Mad Men & videoblogg

Hallå.
Min hostmum har pratat en del som tv-serien Mad Men. Hon tycker att den är awesome! Fast samtidigt urkass.. typ. Och beroendeframkallande. Igår slog hon och jag ner oss framför tv:n och såg ett par avsnitt. Den var helt okej. Jag kanske ska börja se den från början? Bör snart utöka mitt serie-förråd.. Igår var det ju Grey's premiär som jag innerligt hoppas att alla såg :) Ikväll är det avsnitt 3 här, jag älskar att ligga före Sweden!
Hur som helst. Har funderat ända sen jag kom hit på att göra en videoblogg, hehe. Visa lite mitt rum och så. Vad sägs om det? Någon som är för något sånt? Huuu? :)
Nää. Nu ska jag se lite Vänner innan jag tar tag i life och gör något av dagen. Ikväll blir det the Fair!
Ha deeeeeet
PS. Barnen var pest & pina igår. BLÄ. Idag - super (deras mått mätt..) DS.

Kommentarer
Postat av: Emma Friberg

Gör en videoblogg! :D

2010-10-08 @ 07:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0