14:59 - the dixie classic fair

Igår var vi på Dixie Classic Fair. Hm, vart ska jag börja? Det var SJUKT. Extremt och överdrivet och asstort och kul. Haha. Det var verkligen så som man tror att en fair är. Alltså, en tillfällig nöjespark typ. Om man tänker barnens dag eller matfestivalen eller så. Och så gånger en miljon. Lite som den när Marissa och Ryan åker parisehjulet i OC. Ni som vet. Bilder hinner jag inte lägga upp så mycket nu. Ska fixa det på fejjan inom en snar framtid..
Nu ska jag hämta barn. Ha det!
(och kommentarerna är underbara. tack!)

Kommentarer
Postat av: emma lundh

Ser helt underbart ut! :)

2010-10-04 @ 22:07:14
URL: http://lundhemma.bloggplatsen.se/
Postat av: Ewa

Var det bara en tillfällig nöjespark? Den ser ju jättestor ut. Vad är det där annars?

2010-10-05 @ 07:49:18
Postat av: Mormor

Vilka är vi? Vädret är tydligen fortfarande underbart vad jag förstår. Kramar

2010-10-05 @ 08:42:09
Postat av: Ann

Hur länge är den på plats? Fanns det spunnet socker!!

2010-10-05 @ 20:21:22
Postat av: Sofia!

Ewa: Jaa, typ. Det är som det är på torgen på barnens dag. Fast mycket större. Jag har ingen aning om vad som är där annars faktiskt..

Mormor: Vi är: jag, Madeleine (sv), Katja (tysk), Carla (argentinska). Vädret är soligt men lite kallare nu, vilket är synd..

Ann: i tio dagar, så tills på söndag. Det fanns det minsann! Och mycket där till. Helt sjukt mycket faktiskt..

2010-10-05 @ 23:25:53
URL: http://slundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0