20:22 - exhausted

Idag har barnen varit lediga hela dagen, vilket har betytt att jag har jobbat sen strax före 9 i morses, och jag antar att jag har slutat nu. Vilket betyder att jag nog har jobbat för mycket idag. Jaja. Det har liksom inte varit mycket att göra idag, för dom har båda varit med massa kompisar. Fast ändå har det varit så sjukt jobbigt. Jag har varit helt slut. Jag tror att jag är påväg att bli sjuk..
Bloggen är väl främst till för att ni ska se hur jag har det, fast det är så sjukt jävla svårt att förklara hur man känner sig och mår. Jag är ledsen, trött, besviken kanske. Fast även glad, pigg&alert och lite lättad. Det går så sjukt mycket upp och ner. Fast det var inte det jag ville få ut ur detta inlägget heller direkt. Fan att det ska vara så svårt.
Seriöst, vad är det för fel på mig? När ska det liksom vara nog med dessa tankar och humörsvängnigar och allt ältande? Jag är exhausted.
Nu ska jag försöka ta mig ut ur huset.. kanske.
PS. Lucas, detta är inget emo-inlägg. Och om det är, så är det ANDRA - max. DS.

Kommentarer
Postat av: mormor

Det blir nog bra idag skall du se. Gå ut och njut i solen. Hade du varit i Sverige, hade du varit tvungen att ta på dig en massa kläder för att inte frysa. Kramar från Mormor och Morfar

2010-10-30 @ 08:55:05
Postat av: Anonym

2010-10-30 @ 18:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0