18:34 - a touch of sweden

Nu har jag packat färdigt. Sjukt jobbigt. Vad tar man med sig på en resa upp i några berg där man inte vet ett dugg vad som finns eller händer. Värre ändå var att packa åt barnen! Blä. Men nu är jag klar. Väntar på att mamman ska landa från New York sen far vi. Jag hoppas på en trevligt helg.. :)
Svenska pannkakor gjorde jag igår. Succé på 50%, tjejen är idag sjuk så kanske därför det inte smakade att prova ny mat igår. Killen tyckte att det var AWESOME, wihoo.
Gjorde även chokladbollar häromdagen. Det gick åt skogen. Eller ja, goda var dom väl, men såg helknäppa ut och smakade inte vanligt! Hade inte alls rätt ingredienser. Får göra om det en annan dag.
Fixade till dom med lite vit och brun choklad på några.. Det blev ändå inte mycket bättre..
Ha det! Nu ska jag upp i bergen.. spännande.

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Ha det så trevligt.

2010-10-16 @ 07:25:22
Postat av: Ewa

Fortsätt sprida de svenska mattraditionerna. När blir det köttbullar med potatismos och lingon?

Ha det bra i helgen! Kram

2010-10-16 @ 08:33:19
Postat av: farmor

Tycker det verkar var mycket pannkakor och andra bakverk där borta.... men hur är det med träningen?



Keep up



PoK/ Papi hos farmor (Kram från farmor)

2010-10-17 @ 19:45:31
Postat av: Johan

Dåligt att förgifta barnen...

2010-10-18 @ 19:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0