17:33 - halloween party

Gårdagen var trevlig. Tog våra snygga utklädnader och begav oss till Greensboro för Halloween party. Det var så sjukt mycket mer seriöst än vad man kan tänka sig vilket gillades. Har inga super bilder på folks utklädnader tyvärr. Men det var alla möjliga.. Det förvånar mig dock hur många tjejer det är som frivilligt går runt i allt för opassande grejer... Och tycka att det ser bra ut. Musiken var bra! Fast det blev lite för mycket.. Vatra i slutet. Men jag gillade placet. Jag kan nog trivas på Infernoooo.
En liten topp på kvällen var när mina hostpäron drog iväg (med barnen) på partaj som två otroligt seriösa Jack Sparrow och häxa. yeah.
Nu blir det mer Halloween firande. Soon - Trick or treating, spoooky.
Tack & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0