23:41 - allt ni missat!

Hej & hå
Nu kommer hela helgen här då va.
Fredag - krankies. Inte så mycket mer att säga om det. Grymmebra som vanligt. Sista kvällen vi träffade Nut och det var sorligt att säga hejdå..
Lördag - sov lääänge. Frulle vid poolen som jag så fint skrytit med på fejjan. Och här kommer det igen!
Sen efter miljoner år av beslutsångest (ej från min sida) så var det lite Starre häng som gällde innan vi alla for iväg till Skate Haven som är ett ställe där man åker rullskridskor, inte inlines (eller jo det fanns det med, men hur kul är det? alldeles för lätt för ett proffs som jag!) utan sådanna där två hjul sitter parallellt med två andra.. Sket kul var det faktiskt! Vi provade och dansa med dom dära på och grejer. Jag hade roligt iaf! En liten middag sen ute och en sväng förbi Johanna's där den nya au pairen Lucille (mais oui, elle est francais!) visade upp sina belly dancing skills. Sjukt kul!
Söndag - sov länge igen. Iväg vid 2 tiden mot mallet tillsammans med Suheda. Där träffade vi dom andra också tyyp. Det var några som hade au pair-möte (obligatoriska månadsmöten.. typ) och vi hängde på. Det blev skattjakt. Eller ja, vi skulle hitta folk som såg ut på ett visst sätt, gjorde vissa saker osv. Det var roligt tyckte jag allt. Sen köpte jag ju min finfina longboard då vaaa! Wihoo! Köpte lite mat och lagade hemma hos Johanna sen. Och åkte longis! Mycket trevlig kväll var det som slutade med att vi alla var alldeles för mätta för vårat eget bästa. Konstigt att det alltid blir så..
Idag - var på Body Pump med min värdmamma imorses. Shit pommes vad slut jag har varit i HELA kroppen efter det! aaaaah. Men vi hade kul :) Senare en supermysig picknick med Johanna & Katja vid en liten sjö. Varmt som tusan och det var GÖTT! Tog longisen hem sen, det gick finemang men just runt mitt hus är det backigt som bara den. Och självklart uppför för det mesta. Men jag tog mig hem levande iaf! I eftermiddags har jag spelat massvis med basket. Eller spelat och spelat.. Sjuktit lite granna eftersom mina ben icke tillät mig att lyfta marken. Vi hade även en liten FIKA i gräset med doughnuts & saft, samtidigt som vi gjorde läxorna. Det var mys!

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Va kul du hade det i helgen.kram

2011-02-22 @ 07:23:22
Postat av: Ewa

Låter som en toppenhelg!

2011-02-22 @ 07:50:43
Postat av: Wedin

Låter grymt soffi? Hur går det med longboard åkandet? Är du awesome än?:)

2011-02-23 @ 17:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0