00:31 - bra helg, bra oscars

Haha, Ewa. Jag ska försöka mitt bästa med att komma ihåg den stora bokstaven i början på varje mening! ;)
Har haft en superduper helg med barnen. Eller det var väl mest bara med tjejen. Vi har varit på gratis bio, cykel/longboard turer med alla barnen på området, varit på sushi-bar, bakat cupcakes, picknick i en park, lekt på en lekplats / playdate som gillades skarpt! Ett Starre-besök såklart. Och lite glass och så. Tjejkväll med manikyrer och himla massa musik (och en kille). Nä, men en himla bra och mysig helg i alla fall.
Och nu årets höjdpunkt inom movies. Oscarsgalan. Älskart!!! Synd bara att jag inte hann att se alla filmer jag ville se innan. Menmeen. Jag är himla nöjd med resultaten. Gillar The King's Speech och Black Swan. Och båda vann bästa manliga och kvinliga huvudroll. Och bästa film blev ju The King's Speech. så jag är nöjd. Se dom!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Bra! Nu gillar jag vad jag läser ;D

2011-02-28 @ 07:04:08
Postat av: Mamma

Har precis pratat med farmor om att gå och se The Kings Speech. Verkar ju rätt beslut då.... Skönt att du har haft en bra helg. Kramar

2011-02-28 @ 08:09:36
Postat av: Carina

En sak till - Mamma, nu hann jag före.... ;)

2011-02-28 @ 08:11:23
Postat av: mormor och morfar

Jag har varit lite seg nu på morgonen. Men nu är jag igång.Skönt Sofia att helgen har gått bra. För de kom väl hem OK,nu får du vila i dag. Kramar

2011-02-28 @ 08:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0