22:59 - Super Bowl

Idag har det ju varit Super Bowl Sunday här in tha statees. Det är precis över och Green Bay Packers vann. I detta hus hejade man mer på Pittsburgh Steelers. Men dom var inte allt för bittra. Deras två favoritlag Patriots och Bears åkte ut tidigare. Men hur som helst.
Det har varit lite små förberedelser hela dagen och så men en 4 timmar lång Pre Game sändning kollade vi icke på. Amerikansk fotboll tycker jag är kul! Det är mycket strategi och grejer och det händer saker. Inte som i trökiga baseball, haha. Det hör tydligen även till att äta crappy food. Och mjoo, det gjorde vi ju typ. Chicken wings, små minikorvar inlindande i något bröd, massa saker till olika dipp såser och skit. Och en annan grej som tydlig hör till är reklamen, till min värdmammas förtjusning (hon jobbar med marknadsföring), det var hennes höjdpunkter under kvällen iaf. Yes, och sen var grannarna här och det var la trevligt. Fast som dom otroliga nördar dom är så satt barnen bara med sina iPods osv och spelade spel och skit. Och helt ärligt var nog jag den enda som kollade på hela matchen. Men äsch. Det var trevlig stämning :) Just det! Måste även säga att jag tyckte att Black Eyed Peas upptränande i halvtid var grymt! Riktigt mäktigt faktiskt. Nä, men det var en trevlig upplevelse. Kan tänka mig att det är roligt om man vet lite om lagen och så. Grabben har sagt att han ska köra lite test med mig så kanske jag är förberedd tills september då det drar igång igen. Ouioui!
Godddddnatt

Super Bowl Sunday. I thought it was pretty awesome. We had neighbors over and so called crappy food and I dunno, felt the Super Bowl spirit. Packers won, but the Steelers was probably the favorite team here tonight. Even though the actual favorite teams are the Patriots and the Bears. Oh well. I thought the performace of the Black Eyed Peas in halftime was awesome. And blabalblaaa. I'm too tired to write anything else now.
Goodnight

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Det blev ju en trevlig dag tillslut förstår jag. Puss Puss

2011-02-07 @ 06:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0