18:16 - fina idoler, fin fredag

Har nu kikat ikapp den 3 timmar långa premiären av American Idol. Och jag gillar't! Med en jury bestående av Randy Jackson som tydligen har varit det i alla år, sen Jennifer Lopez och Steven Tyler som jag må säga att jag har en liten crush på. Visserligen är han 63 år, men hey, leadsinger i Aerosmith och hans sätt han är på är bara så trevligt! Nä, men jag följer nog detta säsongen ut det tror jag..

Mer updates på serie-fronten: Inget Grey's i veckan - jävla repriser som kommer istället, man blir ju förbannad! Inte heller Glee, fast ah. Hoppas mer på ett bra Desperate imorgon och en vecka med premiärer så som Gossip Girl och One Tree Hill gillas skarpt!

I övrigt hade jag en super kväll på Krankie's igår! Wheeey. Träffade härligt folk och lyssnade på riktigt bra livespelning. For minsann ta lite bilder på stället, för det är grymt!
Idag har varit värre. Jobb,jobb,jobb som inte varit planerat och har lite förstört dagen och det gillas mindre.. Nu ska jag och tjejen kolla Hannah Montana - the movie, så det blir säkert fint. Eller något.
HEJ!

Kommentarer
Postat av: Mr.X

King soffi

2011-01-23 @ 11:30:47
Postat av: Mamma

Men du Sofia, Sverige VANN! Vi hörs idag. Kram mamma

2011-01-23 @ 12:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0