21:42 - no school. bad weather?

Igår (måndag) och idag har barnen varit hemma från skolan. De har stängt skolan pga snön. SNÖN. Det roliga är att det knappt är någon snö. Jag fattar ingenting. Den är stängd imorgon med, vilket betyder tre hela dagar med jobb från 7 till halv 9.. Fast barnen har sovit rätt bra och inte vaknat förens halv 10. Och vi har haft två roliga dagar. Imorgon blir det bio med tror jag, så det blir fint. Har nu kommit in från pulkaåkning nerför gatan. Ååh, det går FORT och är suuuperkul! Fast känner redan nu hur vänster skinka ömmar. Tror på ett feting blåmärke där imorgon, men det är det värt! hooho. Nä, nu ska jag mysa på mina vänner i Orange County. Speciellt Seth. Ha det bra!
Den här bilden är inte från nu och det är inte såhär mycket snö kan jag säga. Hur fjantigt är inte detta?! Tyvärr ser man inte heller vilken superbacke till väg vi har, men den är fiin.
Måste avsluta med att säga att det är en liten sorglig stund här i bloggen ikväll. Det är den absoluta sista Vänner-punkten forever. Ska hylla denna lista imorgon med ett inlägg med alla punkter. Stay tuned!

Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
- There are 7 basic erogenous zones. Start out with a little 1, a 2, a 3, a 1-2- 3, a 5, a 4, a 3-2, 2, a 2-4-6, 2-4-6, 4, 2, 2, 4-7, 5-7, 6-7, 7... 7... 7...7 7 7 7 7 7... SEVEN!
Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
46.- There are 7 basic erogenous zones. Start out with a little 1, a 2, a 3, a 1-2- 3, a 5, a 4, a 3-2, 2, a 2-4-6, 2-4-6, 4, 2, 2, 4-7, 5-7, 6-7, 7... 7... 7...7 7 7 7 7 7... SEVEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0