22:39 - trööött

Hej hopp.
Jag vet att jag har varit urusel på att uppdatera er om min nyår och grejer. Jag är bara så himla trött att jag tyvärr inte orkar göra det ikväll heller. Imorgon, lovar! Grym helg vare iaf!
Barnen har vart söta idag. Jag tycker om dom, mycket. Hihi. Har kollat på hockeyn och grejer. Himla synd där att de fula ryssarna vann. Roligt att höra dom uttala namnen och så med. "Yerncrowk, which in Swedish means ironhook." Höhö. Nä. Trött är jag, ja.

Ha det!


Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
- Taping oven mitts to your hands will prevent you from scratching chicken-pox
Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
41.- Taping oven mitts to your hands will prevent you from scratching chicken-pox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0