22:51 - frisörn och american idol

Har klippt mig och gjort slingor idag. Har verkligen dragit mig för att göra det. Ville inteee. Men klippningen blev bra. Färgen.. mja, den kändes okej. Nu känns det nog bara värre och värre ju mer jag ser det. Buhuu. Gick tillbaks lite till min vanliga hårfärg för att slippa gå tillbaks till frissan så ofta, men nu ser det mest grått ut. BLÄ. Tyvärr ser man det inte riktigt på bilden dock. menmeen.
Idag hade American Idol premiär, började kolla på det men blev avbruten så tänkte att jag fortsätter imorgon mitt i mellan mina tvättningar och städningar och annat som hör torsdagen till (min värdmamma kommer hem torsdag kväll / natt och då får det gärna vara fint serni). Ska då återkomma med vad jag tycker om det. Idolet alltså. Nu nytt avsnitt av Off the Map!
PÖSS

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Jag tycker det ser jättebra ut. Morgonkramar

2011-01-20 @ 07:59:05
Postat av: Mäthiiiii

Jag tycker de blev jätte fint soffi!!! Du är så söt :). Pusss

2011-01-20 @ 09:33:25
Postat av: Titte

Roligt att följa din blogg Sofia! Hoppas att du kommer igång med spanskan. Ha det bra!

Kramar!



2011-01-20 @ 14:03:59
Postat av: Ewa

Du ser jättebra ut på bilden, eller iallafall håret ;)

2011-01-21 @ 19:07:24
Postat av: wilma dahné

det blev jätte fint !

2011-01-24 @ 20:04:38
URL: http://wilmadahne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0