23:20 - Off the Map

Okej, eftersom intresset var överdrivet stort på dethär med recaps på serierna och avsnitten och så, så får jag väl helt enkelt lugna er med en första here tonight! wohoooo.
Ny serie Off the Map hade premiär over here in the USA i onsdags. Jag har inte sett det förens nu för jag var inte överdrivet intresserad. MEN det är ju den fenomenala skaparen av Grey's Anatomy, Shonda Rhimes och hennes team som ligger bakom serien så jag hade ju nästan inget val i frågan om jag skulle kika på den eller inte. Så det gjorde jag nu iaf. Och jag må säga att jag föll direkt! Visst kan det vara för att man ser Grey's i den.. Men jag var himla imponerad faktiskt. Allt fanns med. Man fattar redan vilket Meredith och Derek-paret blir och det gillar jag! Och jag gillar hur man inte vet ett skit om personerna men bara det första avsnittet lär man känna dom lite granna. Hihi. Det var både vackra och roliga inslag och jag blev lite tårögd på ett ställe. Otroligt fina bilder med! I en av rollerna finns Meryl Streeps dotter Mamie Gummer (OTROLIGT lika!) och i en annan den evil Victoria från Twilight. I alla fall det ryktas om att serien kommer till Kanal 5 i vår så var lugna kära läsare där hemma i Sverige, ni får ta del av den där med. Hohoh.
Istället för att jag ska skriva ihop ett sammandrag på handlingen i serien tycker jag istället att ni ska klicka på den fina play-knappen här nere och låta ABC göra det åt er istället.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Mr.X

Mr.X har sett dom två första avsnitten av off the map och han gillart Big time!

2011-01-21 @ 09:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0