23:26 - bowlingbowling

Barnen var i skolan idag, började 10 istället för 8. Alltså på fem skoldagar har dom gått i skolan 5 timmar, pga den makalösa snön vi har här. Vilket på sätt och vis också har betytt att jag har haft 5 lediga timmar denna veckan. Vilket också betyder just nu att jag är helt död. Ikväll har jag fått ett antal förfrågningar om hur jag egentligen mår. När jag svarar att jag är exhausted får jag bara skratt tillbaka och uttrycket Vänta bara till sommaren, fick jag höra några gånger med. AAAH. Jag dör.
här har vi snön! waaah
Ikväll har vi iallafall spelat bowling. Åh, det var så kul. Men svindyrt. 170 dollar betalade vi för 7 pers. Sinnes. Men det var kul iaf, och jag spelade sådär pinsamt. Det hela började bra fick ner typ 9 och sen spare på det.. Två gåner typ. Då tror dom att jag är någon slags bowling gud och alla kollar på mig och man får massa jobbigt beröm som är lite svårt att besvara.. När det sedan går utför och jag skjuter snett och vint tänkte dom nog bara: nehee, hon var inte så bra trots allt. Och då är hela situationen bara så pinsam. Det tyckte jag allt. Men trevligt säger jag igen.

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Kul att det ginns bowling. Träna på.

2011-01-15 @ 08:54:52
Postat av: Ewa

Här ställer vi ju aldrig in skolan. Otroligt! Kommer de att få några extradagar i skolan som kompensation?

Känner igen det där med Bowlingen. När man aldrig spelar kan det gå superbra ibland och superkasst ibland. I mitt fall vann jag priset som bästa dam, när vi spelade med jobbet före jul :D. Inledde superdåligt, men sedan radade jag upp spärrar och strikar (Kan det varit ölen som gjorde sitt? ;))

Hoppas du får lite ledigt snart! Många kramar

2011-01-15 @ 10:30:12
Postat av: Sofia!

Jaa Ewa, dom dagarna kommer igen sen. Så det är gött för mig! :D Och det med bowlingen, haha. Jag tror nog att vi får tro att det var ölen minsann, inte kan du väl ha varit så bra annars? ;) höhö! Kram!

2011-01-17 @ 05:16:43
URL: http://slundh.blogg.se/
Postat av: Vonka

bowling guden soffi. Jag kan verkligen tänka mig in i hur du kände, hahahaha!

2011-01-21 @ 15:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0