23:16 - a nice day at the fire statioon

Idag har det varit en bra dag!
Vaknade och körde en liten skype-planerar-date med Vonka & Luke. Det gick super, fast de tyckte att det var lite dålig stämning i luften (EJ mitt fel). Sen handboll!!! Åh, roligt med svensk vinst! I halvlek for jag dock iväg till min LCC:s hus så andra halvan fick jag lyssna på på tv:n på Walter Sundströms väg 21, via skype. Grymt! De andra au pairerna och LCC:n tyckte att det var himla kul när jag satt och ropade när det blev mål och så då vaaa, i bilen. Till Greensboro for vi för månadens LCC-möte på brandstationen. Det var riktigt coolt tycker jag faktiskt! Fick sitta i bilen och prova kläder och hela faderittan. Dom var till och med tvugna att rycka ut mitt under vårt lilla möte. Har senare sen spenderat tiden med Katja, Johanna och lite Carla. Slutade med scrapbooking i mitt rum. Kändes som en fin kväll på något sätt :)
jag köra bileeen
wheeey!


And now to a premiere here on the superblog! A little translation for my dear English-speaking friends!
Today has been a good day!
First a little skype-date with my friends Veronique and Luke. Then the awesome handball-game which Sweden won. Had to listen to the second half through skype in the car on our way to the LCC-meeting at the fire department in Greensboro. The other au pairs and our LCC sure thought it was weird with me screaming out different things in Swedish.. Anyway, the fire department was cool! We got to sit the fire truck and try on the clothes and stuff which was awesome. They even had to leave on a mission thingy right in the middle of our meeting. Funny. We ended up doing a little bit of scrapbooking at my place tonight which was a nice ending to a good day. Wihooo :)


Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Du kanske blir en brandsoldat Sofia. Nej det är för farligt. VROD. Bra att Sverige vann, Heja Stöpen. Kramar

2011-01-24 @ 07:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0