00:27 - musik & härliga gubbar


Igår var jag på gymmet. YEAH. I alla fall, lyssnar på musik och sätter mig i en av maskinerna och ska börja köra då gubben brevid mig på 65 (?) bast frågar vad jag lyssnar på och börjar sen att hålla ett tal för mig om hur han älskar Lady Gaga och Pink. Ah! Det var bara så himla roligt att lyssna på hur han satt och pratade om dessa två artister i säkert 10 minuter om hur enastående de är och hur grymma dom är som har sin stil och kör på den fullt ut och gör succé. Åh, jag håller med. Han pratade om artister förr hade mer ett individuellt sound medans idag är det mycket som låter lika. (Visst nämndes Queen<3) Fast att dessa två gjorde det så bra var för han makalöst, och aah. Jag tyckte att det var så härligt att höra. Han berättade att han hade en Pink-konsert på dvd som han var så fascinerad över hur bra fysik hon hade osv. osv. Så avslutade han samtalet med något i stil med: Så jag har i alla fall inte gått i graven än. ;) Härlig snubbe! Såg honom en stund senare en bit bort och då vinkade han så glatt till mig. Haha. Sånt händer på något sätt inte i svea rike.

Himla trevlig kväll här hemma med. Bara så ni vet!

Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
- Everyone is entitled to a 'freebie' list of 5 celebrities they can sleep with if the opportunity arises
Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
45.- Everyone is entitled to a 'freebie' list of 5 celebrities they can sleep with if the opportunity arises


Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Han visste inte vilken stjärna du hade i lurarna!!!!! kramar

2011-01-09 @ 07:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0