23:03 - pool, hp, barn och massa annat babbeeeeel

Jag vet att jag borde skriva. Men jag orkar likom inte riktigt.. Allting går på rutin, och jag känner mig så färdig med detta! om två månader exakt idag är mitt au pair-jobb över. Och jag längtar. Fast en sak som underlättar är att barnen är helt underbara! Har de jobbiga tvisterna och så precis som vanligt, men dom är så mycket.. gladare och lättare nu. Kanske är det för att det är sommar? Kanske är det för att det är jag som är hemma och töjer på gränserna lite? Kanske är det bara så att vi är varandra närmare och har mer kul ihop helt enkelt.

Kan lite snabbt dra bara att de senaste dagarna så har det typ varit poolen som gäller, sjukt varmt här! Och fuktigt! Mina glasögon immade igen när jag gick utanför dörren, wihoo. Idag har dom varit borta mest hela dagen på ett kalas hos grannen som tydligen förlängdes med en rackarns massa timmar, jag klagade inte! Jag har istället börjat läsa (!!!!!!) en bok på iphonen, suveränt. Att det är HP 1 igen är kanske en annan femma. Äsch, jag läser iaf! Och nu ikväll har Katja och Ulrike varit här och vi har kollat på Half Blood Prince. Och på fredag kör vi nu Deathly Hallows part 1 och sen den sista Harry Potter filmen ever på bion. Jag tycker att det är jättesorgligt och vill knappast att fredag ska komma, fast å andra sidan kan jag knappt vänta!! Åh.

Nä, nog för mig. Imorgon åker vi nog till Tanglewood (en park) och till poolen där. Det blir fint det med. Sen vill jag till Krankies, längesen nu.
HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0